Vďaka zmyslu Montevideo – Úžasný hlavný kapitál Uruguay

Keď sme plánovali náš 5 -mesačný výlet po Južnej Amerike, skutočne sme považovali iba Kolumbiu, Argentínu a Čile za naše ciele výberu. Ale keď sme zistili, že Uruguaj je len rýchla 2 hodiny trajektovej jazdy z Buenos Aires, skočili sme pri príležitosti spontánne vyskúšať inú krajinu.

Najprv sme vystúpili v Kolónii a strávili sme niekoľko dní skúmaním populárneho, ale turistického prímorského mesta, predtým ako skákali na 3 -hodinovú jazdu autobusom, aby sme prišli do hlavného mesta Uruguaj Montevideo.

Nenechajte si ujsť video na konci!

Skutočne sme nevedeli, čo môžeme očakávať. Vedeli sme, že mesto je ideálne na vode v bode, kde sa s Atlantickým oceánom stretla Rio de la Plata (rieka Silver River). Vedeli sme, že má obrovskú promenádu ​​na strane oceánu (Rambla), očarujúce staré mesto a nejaké veľké námestia, ale okrem toho sme o Montevideo alebo o Uruguaji ako celku veľa nevedeli.

Bezplatná pešia prehliadka

Vždy sa snažíme robiť bezplatné chôdze, keď sú k dispozícii, aby sme sa mohli vzdelávať o nových miestach, o ktorých vieme len málo, a našťastie, ktoré sa v Montevideo veľmi odporúča. Stretli sme sa s našim rýchlo sa rozprávajúcim, kamarátom Swilling Guide Valentín a začali sme 3 -hodinovú exkurziu s 20 ďalšími cestujúcimi.

V minulosti sme urobili niekoľko bezplatných výletov pre chôdze, ktoré boli ťažké v histórii a zabudnuteľných dátumoch, ale boli sme radi, že Valentín sústredil svoju exkurziu oveľa viac na ľudí Uruguaj, ich životný prístup a ich tradície.

Namiesto toho, aby sa navíjal sto rôznych historických dátumov, zmiešal svoje prednášky v histórii s fascinujúcimi faktami o uruguajských ľuďoch-podobne ako skutočnosť, že môžu legálne rásť, získať a predávať marihuanu, boli jednou z prvých krajín, ktoré legalizovali manželstvo osôb rovnakého pohlavia A sú väčšinou ateisti.

Na pešej prehliadke sme skontrolovali niekoľko cirkví, ale zdá sa, že sú opustené; Úplne bez ministrov, mas alebo manželských obradov. Vysvetlil, že Uruguajania sú len slobodní, aby sa prispôsobili jednému náboženstvu.

S nami zdieľal svojho kamaráta (Uruguajský / argentínsky bylinkový čaj) a každých pár minút nás rozosmial. Exkurzia bola úžasná a samozrejme bezplatná, preto ju dôrazne odporúčame skontrolovať, či ste niekedy v Montevideo.

Môžete sa pozrieť na ich webovú stránku alebo sa len ukázať na Square Independence Square o 11:00, od pondelka do piatka (v sobotu). Očakáva sa a zaslúži si malá odmena na konci turné.

Po turistickej prehliadke sme mali oveľa lepšie porozumenie nielen usporiadaniu mesta, ale aj ľudí a samotnej krajiny. Je fantastické, koľko informácií si môžete zaradiť do mozgu za 3 -hodinovú prehliadku.

Cestu po Starom Meste

Zvyšok času sme strávili v Montevideo len skúmaním na vlastnej a hľadaní nových rohov a tichých oblastí. Keď sme prvýkrát začali chodiť okolo starého mesta, boli sme prekvapení, aké to bolo ohromujúce. Predvídateľná mriežka dláždených ulíc bola lemovaná veľkým modernistickým a neokoloniálnym fasádom.

Prasknuté chodníky boli zatienené týčiacimi sa jacarandskými stromami a balkónmi, ktoré sa vychádzali z hlavy, niektoré z ich kovaných železných zábradlí úplne spotrebovaných kvitnutím viniča Bougainvillea.

Ale keď sme pokračovali v skúmaní starého mesta, začali sme si uvedomovať, že polovica obchodov bola zatvorená – ich vchody boli nastúpené alebo uzamknuté barmi. Išli sme bloky bez toho, aby sme videli jedinú osobu a celé miesto sa začalo cítiť ako mesto duchov.

Počas niekoľkých hodín denne sa veľa obchodov v Montevidea zbierajú pre Siestu, ale to nebolo len v Siesta Time. Dokonca aj neskoro večer a na výškových hodinách večere je opustených veľa ulíc v starom meste.

Mimo historickej štvrti však mesto bzučalo. Našli sme niekoľko úžasných reštaurácií a barov pozdĺž San José Street (najmä reštaurácia Fogón) a jedno popoludnie sme strávili aj na pláži Ramírez asi 1 kilometer južne od nášho hostela na Ramble.

Prechádzka po ramble

Rambla je obrovská promenáda na strane 22 kilometrov, ktorá je najlepšia pre neskoré popoludňajšie prechádzky a využili sme ju niekoľkokrát. Používa ohromujúci výhľad na panorámu mesta, ako aj niektoré malé parky a bezplatné vonkajšie cvičebné oblasti. Nasleduje však ťažko obchodovanú dopravnú dopravu, takže to nie je najtichšie miesto na prechádzku.

Vďaka nastaveniu mesta je to najlepšie mesto, ktoré si vychutnajú západ slnka. Keď obloha mení farby, veľa Montevidejcov smeruje na severný koniec Rambly s pivom a občerstvením, aby ste si mohli vychutnať solárnu podívanú.

Rozhodli sme sa pripojiť saich a zdvihli pár pív a posadili sa na malej lavičke s výhľadom na oceán. Obloha bola prikrývaná hrubými šedými mrakmi, takže sme si mysleli, že sme zmeškali, ale práve keď sme sa chystali odísť, slnko vrcholilo pod tmavú hmotu a rozsvietilo celú oblohu. Bolo to neuveriteľné miesto a boli sme radi, že sme sa toho nevzdali príliš skoro.

Pokúšal Tango

Cestou späť z užívania západu slnka sme prešli reštauráciou a barom, ktorý v španielčine hovoril „Tango Show & Live Music“. Spýtali sme sa osoby na fronte na náklady a čas a rozhodli sme sa, že stojí za to skontrolovať.

Teší nás, že sme sa rozhodli ísť, pretože táto šou sa nakoniec stala skutočným vrcholom našej kontroly Montevideo. Výkon sa začal o 9:00 v noci a za vstup do 250 (9 dolárov) sa dostal, ale určite to stálo za to.

Mysleli sme si, že to bude turistická záležitosť, ale keď sme sa posadili, uvedomili sme si, že sme na mieste jediní Gringos. Perfektné!

Všetko to začalo s niekoľkými talentovanými montevidínymi gitaristami, ktorí nás serenádali, zatiaľ čo sme si kúpili nápoje a predjedlá. Potom sa začala hlavná udalosť …

Je tvrdené, že Tango pochádza, a hoci Argentína je prakticky vždy pripisovaná vytvorením a dokonalosťou tanca, veľa historikov verí, že vznikol v Buenos Aires aj v Montevideo. Užili sme si niekoľko predstavení v Argentíne, ale žiadna z nich v porovnaní s týmto fenomenálnym výkonom sme sa chystali svedčiť v hlavnom meste Uruguaj.

Muž hodil, skrútil a zakrútil ohromujúcu uruguajskú ženu, keď v pozadí hral intenzívne dramatická tango hudba. Dav reagoval s lapaním po dychu, OOHS a AHHS a potleskom, pretože každý výkon, ktorý búšil srdcom, sa do konca týkal.

Nie sme vôbec odborníci na Tango, ale predpokladal by som, že títo dvaja boli jedny z najlepších v krajine. Ich pohyby boli tak synchronizované, akoby sa narodili pripevnené v bedre.

Nechápal som, ako dokázali dokončiť takéto akrobatické výkony, zatiaľ čo boli obmedzené na takú malú fázu. Tanec bol fascinujúci a my by sme sa úplne vrátili na rovnaké miesto, keby sme sa niekedy vrátili do Montevideo.

Naše celkové dojmy

Skutočne sme sa tešili z našich 5 nocí v Montevideo a hoci sme zistili, že staré mesto je trochu mŕtve, milovali sme Rambla, veľa parkov naplnených montevidejanmi, ktorí sú kladení, neďalekej pláže a celkovej atmosféry mesta.

Naučili sme sa tak veľa zaujímavých faktov o Montevideo a Uruguajských ľuďoch a cítili sme, že mesto bolo jedným z najliberálnejších a najdôležitejších miest, aké sme kedy navštívili. Niet divu, že to bolo poskytnuté ako jedno z najobľúbenejších miest na svete.

Osobne sme tam nemohli vidieť, ako tam žijeme, ale sme veľmi radi, že sme sa skontrolovali, a teraz by sme radi preskúmali oveľa viac Uruguaj. Možno na ďalšej ceste do Južnej Ameriky …

Pozrite sa na naše video Montevideo?

Páči sa mi to? Pripnúť! „

Zrieknutie sa zodpovednosti: Kozy na cestách je spolupracovníkom Amazonu a tiež pridruženou spoločnosťou pre niektorých ďalších maloobchodníkov. To naznačuje, že zarobíme provízie, ak kliknete na odkazy na našom blogu a kúpite sa od týchto maloobchodníkov.